Nekad Kaigreen123 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpen__

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
290
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SomaliskaPiraten/

Ditt Hex-ID: 11000014556706a

Vad är din discord tagg? ompa123_2

Vem var det som bannade dig? T4RGET

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-25 191812.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mild Meta Gaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var satt inte i VC under ett skott scenario. Jag kom in-game och sätter mig i en bil med en annan medlem. Jag går AFK Medans jag sitter i bilen och hamnar i en skottlossning efter scenariot blir jag banand för Meta Gaming eftersom att jag inte satt i VC under scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban, jag tar mitt fel att jag inte satt i VC. Men jag metade absolut inte, men jag förstår regelbrottet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Små saker sedan innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kommer göra är att hoppa VC Direkt när jag går in-game och vara mer nogrann med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer nogrann med att sätta mig i VC så fort jag kommer IG.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka