Antagen Kaigreen123 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpen__

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
290
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: korpen__

Ange ditt födelsedatum 7 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer kunna bidra till att hjälpa till. Jag vet vilka problem som finns på servern och jag har spelat på servern tillräckligt länge för att veta vad som funkar och inte funkar. Jag vill även att folk kan få en så bra RP upplevelse på unive som möjligt. Jag är även väldigt hjälpsam och hjälper till mer än gärna till om någon stöter på ett problem. Jag vill alltid försöka leva mig in i en annan persons situation under ärenden och försöka se det från båda Perspektiven. Jag kommer vara aktiv på in-game så mycket jag kan och även vara aktiv på forumet. Jag är genuint driven för servern och kommer se till att ta regelbrott seriöst oavsett vare sig om det är någon som lallar eller om någon som gör Terrordåd. Jag kommer alltid se till så att RP Nivån är hög.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är Låg RP på unive bland vissa spelare, många som lallar, att man pratar Halv OOC har blivit ett stort problem nu senaste. Många som skjuter bara för att skjuta och inte försöka lösa det socialt eller tänker med sunt förnuft. Det är även många som hetsar, kallar andra spelare för "busunge, mamma knullare" och massa onödigt hets helt enkelt som inte tillhör på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag nämt kommer jag specca på platser där det är hög tryck som Sjukhuset, SC-Styling, Marja-Lisa där det är mycket aktivitet. Jag kommer även vara aktiv på discord och svara på frågor i PM, Forumet och så vidare för att förebygga regelbrott. Jag kommer vara aktiv och trevlig i /report så att spelarna ska få en bra uppfattning med trevliga staffs. Det är det som är mina mål och det är så jag tänker förebygga med andra Staff Kollegor ifall jag får gå med i ert Team.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer vara Trevlig, prata i en lung ton och kommer alltid försöka se ärenden från båda perspektiven så att det inte blir vinklat. För mig är det viktigt att bemöta folk med respekt eftersom att man representerar hela staff teamet och Unive. Man är bilden för ett helt varumärke

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är extremt aktiv på både dc och ig, om jag blir trainee kommer jag även spendera min tid på forumet. Jag är redo att lägga runt 5 timmar per dag måndag-torsdag, fredag-söndag ca 10 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 År.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag tyvärr inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? N/A

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka