Nekad kahni | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kahni

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 22 Januari 2005

Vad heter du på discord? Kahni Ayaz#2681

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 159 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer typ vara aktiv runt 5-6 timmar per dag

Vad heter du? Diablo021

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill hjälpa samhället att bli tryggare och sträcka ut en hjälpande hand i staden. Jag tycker att det är väldigt intressant att hjälpa till i den här staden, och att bli polis kommer att vara en dröm. Jag vill också bli polis eftersom jag tycker det är roligt att träffa nya vänner och nya kollegor. Jag tycker att det är roligt att prata med folk, vilket gör mig till en bra polis eftersom jag kan prata med vem som helst utan problem

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och stoppa brott. Det vanligaste är att ägna sig åt utlandstjänstarbete och vidta utredningsåtgärder som att ta emot anmälningar, förhör och beslagta föremål. Polisen är skyldig att förstå vilka lagar och åtgärder som gäller. Jag tror att det viktiga är att du behandlar alla vänligt, håller dig lugn under alla omständigheter och att du inte är korrupt. Att bli en våldsam polis är inte bra, det kan orsaka problem för den du hjälper eller dina kollegor. Polisyrket ställer höga krav på varje polis. Detta är en viktig uppgift och ger möjlighet att förändra samhället. Det är viktigt att kunna hantera stress utan problem och att veta vad man ska göra i alla lägen. Noggrann dokumentation är en förutsättning för en laglig prövning av ett ärende, det vill säga för att åtala eller avsluta ärendet med rätt skäl.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har god förståelse för polisyrket och när jag är i tjänst i en annan stad som heter Bryggerit RP känner jag mig trygg. Jag kan mycket om polisbranschen och jag har god förståelse för radiodiscipliner. Så kom, kom, slut, slut, vänta. Jag känner till lagen (i verkligheten och i spelet) och reglerna på servern mycket väl. Jag är en bra förare och går aldrig på bussen. Jag följer stadens trafiklagar

Har du några tidigare erfarenheter? nej men jag kommer lära mig mycket.

Hur är du som person? Jag är en bra pratare, älskar bilar och umgås med vänner och nya vänner. Jag pratar lätt med alla och jag förstår alla väl. Jag skulle betrakta mig själv som en snäll och hjälpsam person, och dessutom väldigt beslutsam. Min kropp och själ är väldigt stark vilket ger mig en fördel i polisyrket vilket är bra. Som polis ska jag vara lugn och glad, men händer det något plötsligt är jag redo.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka