Nekad Kaggen233333 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kaggen233333

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Kaggen/ zalken123

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Larsson och är 32 år gammal. Han växte upp ganska tuft då hans mamma dog av cancer och han blev mobbad i skolan och han hade inte så många kompisar. Han hade ett väldigt stort intresse för bilar, hans pappa hade också det så dom mekade bilar om dagen. Pelle gick i 9:an och hoppade av för han blev ganska mobbad då började han plugga och starta en egen firma vid namn Meko AB han tjänade ass mycket pengar och det gick jätte bra för hans firma. En dag så träffade han sitt livs kärlek vid namn Amanda som jobbade inom sjukvården. efter 1 år så bestämde dom sig för att flytta till dubai så dom köpte en lyx villa där och levde ett bra liv. Pelle starta samma företag där och de gick mycket mycket bättre han tjänade jätte mycket pengar och blev miljonär. Han köpte skrotiga bilar och fixa och lagade dom så dom blev jätte snygga och sålde dom ganska dyrt. Han tjänade 100k+ per dag. Pelle fick ett barn med Amanda med namnet Ted dom var så lyckliga och gifte sig och hade ett stort brölop. Han levde ett lyckligt liv tills han fick reda på att hans brorsa har dött han tog livet av sig. Pelle blev jätte ledsen och satt och tänkte på sin brorsa hela tiden. Dom hade en begravning för honom och många kom. Alla var så ledsna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög och social rp nivå samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda partnerna så alla har de roligt. Jag har rpat i snart 2,5 år och jag kan alla grundregler samt vanliga regler. Jag har också rpat på unive tidigare fast jag tog en paus ett tag. Pelle hade tänkt att börja jobba på meko eftersom han har ett intresse på bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda motpartnerna ska ha roligt i scenarion alltså du ska inte bara ha kul utom båda ska de roligt och man ska inte bara gå för vinst man ska låta också dem andra vinna inte bara du. För om du bara vinner hela tiden så kommer den inte tycka att det är roligt att rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla regler Suntförnuft: Innebär att du måste tänka logiskt t.ex skulle du bara gå och skjuta någon på en allmän plats där alla är. VDM: när du använder ditt fordon som ett vapen. Fearp: innebär att du ska värna om ditt liv t.ex om du är kidnappad ska du inte sitta och tramsa och hetsa du ska vara rädd om ditt liv som det vore irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har massor av erfarenheter inom rp, jag har snart rpat i 2,5 år samt har jag spelat här tidigare faast jag tog en paus från fivem. Jag har ägt några server som har gått bra så jag kan ganska mycket. Jag har bra rp och jag kommer skapa roliga scenarion för båda så alla har de roligt och inte bara gå för vinst. Samt kommer jag bidra med hög och social rp nivå här på server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Tillbaka