Accepterad kagge_11 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? kagge_11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Ek , 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, rolig, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Erik Ek, han var född i en väldigt fattig familj. Erik's skolgång gick inte så bra, Han åt aldrig han hade inte råd med bra kläder. Erik's föräldrar bråkade alltid hemma därför är Walter nästan alltid utomhus, att Erik hänger på gatorna kan leda till att han går med i ett gäng / blir kriminell. Walter hade inget val utan han blev bara kriminell för att kunna ha råd med kläder & mat, sen såklart ge pengar till sin familj också. Walters familj har varit fattiga i generatione, Erik ville få slut på dethär och tjäna mycket pengar till sig själv och också såklart också tjäna pengar åt sin familj. Erik hade alltid varit avensjuk på dom rika barnen med föräldrar som har fina bilar stor villa och sånt men Erik fick inte samma uppfostran som dom, de gör Erik så avensjuk och ger Erik så stor vilja att bli rik och kunna ta ett stopp på dethär. Erik har alltid varit schysst mot alla men han får alltid otrevlighet tillbaka från dom flesta, vissa dagar är Erik super schysst mot alla, men vissa dagar så kan han helt plötsligt förvandlas till ett åskmoln från ingenstans, då kanske han är otrevlig men han försöker alltid vara så schysst som möjligt mot alla, det är en sak som är viktigt om Erik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra / Stora scenarion, inget failrp, om någon gör fel = hoppar support med klipp inget annat, helt enkelt så bra rollspel som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla ska ha lika mycket chans att kunna vinna ett scenario, man ska inte bara spela för egen vint, alla ska ha exakt lika mycket chans som alla andra att kunna vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för att jag spelade dum var lite omogen då så jag gick fram till en tjej på sjukan och låtsades röra på henne (/me tittar & rör), men det är inget jag kommer göra om, jag är mogen och kan bete mig. Jag har lärt mig att bete mig och inte göra omogna saker som till exempel det som hände.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vissa av grundregler kommer nu = VDM = Man använder sitt fordon som ett vapen. RDM = Man dödar någon utan anledning. SocialRP = Tex innan skottlossning så måste man ha en anledning / du måste ha haft socialt rp, utan socialt rp är inte rp rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt längtar bara tills jag kan uppleva den fantastiska rpn på Unive igen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka