Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-07 011223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade, samt sedan la ut montage som en idiot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad, sedan några dagar efter så fick jag en klakesko ban i 5 år (2030 avslutas den). Den permanenta banen jag fick som var en permanent avstängning för fusk + meta, jag åkte på en whyos hoj, sedan så blev jag ju som sagt permanent avstängd från serven då en kille streama att jag satt med fusk som ett pucko (Jag var puckot vill bara säkra).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, jag fubbade som ett pucko samt jag ladde ut ett montage som ett pucko med. Vet inte vad mer jag kan säga jag var idioten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för fusk 2 gånger, doxx + meta (felaktigt), sedan typ bara temporära avstängningar, en för dumpar kroppar i åtta dagar, sedan kommer jag knappast ihåg dessa andra småbans som sv bans och sedan någon till eller liknande för ett extremt långt tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag ska säga, det är väll att inte fuska eller lägga ut montage som en idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte fuska samt lägga ut montage som ett jäkla pucko.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Samt om jag nu faktiskt blir unbannad så skulle ni kunna pc checka mig för jag har inte något jävla fusk eller något sånt äckligt skit. Kör knappast fivem längre så jag vet inte vad mer jag kan säga.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka