Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: klakesko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuskade / körde med ESP på Unive i princip 2 dagar eller något liknande då jag bor hos både min mamma och min pappa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först fick jag en perma ban för fubb + meta, då så åkte jag på en Whyos - MC då jag var med i YK - MC, sedan så fick jag den permanent avstängningen. Men efter cirka 2 - 3 dagar sp fick jag en klakesko till år 2030, datum = 2030 / 05 / 01

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt ban, ni hade rätt med att banna mig. Jag satt med fusk i som sagt princip 2 dagar vilket var rätt så id*otiskt av mig då jag redan har fått en ban för fusk sen tidigare och nu så är jag rätt så säker på att ni har rätt så svårt att kunna tro mig hur mycket jag lovar att det inte kommer ske igen. Jag vill så extremt mycket komma tillbaka och så himla himla gärna kunna få en sista chans, det kanske ni känner att ni inte har råd med att ge mig, men jag vet inte hur jag ska kunna bevisa att det inte kommer ske igen då ni säkert inte har någon trust alls på något sätt alls heller, så ja jag förstår hur ni säkert inte ens tror på mig men jag vill så himla himla gärna komma tillbaka, bevisa att jag inte är en fuskare även fast jag har fuskat två gånger sedan tidigare, så vet jag faktiskt inte hur jag ska kunna bevisa för er att jag inte fuskar. Jag vill så sinnes sjukt mycket komma tillbaka, njuta och a någon nytta till att spela, träffa nytt folk vilket man gör av att spela på Unive, och mycket annat. Jag skulle så sinnes sjukt mycket gärna komma tillbaka, bli standard kagge, spela Unive dagligen när jag har tid, bevisa att jag inte kommer begå något liknande någonsin igen, komma igång snabbare och bättre med krim rpn, komma tillbaka till alla jag känner, och helt enkelt komma tillbaka till samma sätt jag trivs på Unive som annars. Detta är varför och anledningen till att jag så gärna vill få en sista chans någonsin i mitt liv att kunna bevisa detta på Unive Roleplay. Den var rätt. Jag fuskade återigen vilket var rätt så dåligt då ni inte kommer kunna lita på mig lika bra nu i framtiden, men jag vet inte ens hur jag ska bevisa att det ej kommer ske igen från mig, då det är andra gången jag kommer tillbaka också. Känns rätt så svårt att kunna förklara för er att jag inte kommer göra det igen, då jag fuskat två gånger nu. Asså jag är ett litet barn som begår grova misstag som jag också har lärt mig av, men sedan har jag begått det återigen vilket kan vara en av dom största misstagenjag har begått / gjort någonsindå ni säkert inte har någon alls litande på mig längre. Jag är lite speciell inte för att skämta om det ELLER skylla på det, det är bara mitt fel på detta perspektiv och jag ångrar så mycket att jag begådde det igen vilket jag inte kan förklara för er på något sätt då jag har begått det ännu en gång nu, vilket jag såklart ångrar så extremt mycket. Jag har haft roller som ped osv, riktigt mycket donation i min åsikt då jag är ett 13 årigt barn, för mig är någonstans runt 1,5k eller liknande extremt mycket. Jag skulle så extremt mycket vilja komma tillbaka då jag vill komma tillbaka som standard kagge och vara en lojal som jag har varit tidigare, fast en riktigt riktigt riktigt lojal medlem, kommer också köpa tillbaka mina roller som ped osv i framtiden om jag någonsin kommer få bevisa min sista chans om ni har råd med att ge mig en sista chans någonsin för att bevisa att, NEJ jag kommer inte göra om detta, det är så svårt och att kunna bevisa detta därför jag ångrar det mycket mer extremt pågrund av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, doxx + meta, fubb + meta, + fubb + denna klakesko, sedan har jag bara fått små bans som 8 dagars ban för dumpar kroppar, och sedan lall eller något liknanade om jag kommer ihåg rätt just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat, inte förstört för både mig själv, server, och såklart andra spelare och deras spel upplevelse. Samt jag skulle kunnat betet mig och inte begått det grova misstaget igen efter jag nyss hade fått unban av philip320 igen från en ban, vilket var helt sinnes sjukt dumt av mig, då ni säkert har noll trust i mig i tillfället, vilket jag har gett er från mitt perspektiv vilket jag ångrar bådemer och grovare är någonsin vad jag gjort igen. Samt jag förstår att ni inte kan lite på mig då jag begått det grovaste misstaget man kan göra två gånger nu precis efter jag nyss hade fått en chans från en annan tidigare ban, + att jag är ett 14 årigt barn som begår så grova misstag, och att jag begår det återigen efter ha fått en till chans, men nu ber jag så himla sinnessjukt mycket att jag kan få en sista livs chans att kunna bevisa att det inte ska eller kommer ske igen. Jag ångrar också så grovt att jag begick / begådde detta misstag återigen förlåt, och jag lovar på så mycket att det inte ska ske igen, det är så sinnes sjukt svårt att kunna förklara för er, ville jag bara säga iallafall då jag verkligen vill försöka iallfall tillskaffa en sista chans i mitt liv och att kunna få det är så svårt just nu, då jag som sjag har sagt väldigt många gånger nu har begått ett riktigt riktigt riktigt grovt misstag återigen efter ha fått en till chans av dig philip, men jag ber så himla mycket om en sista chans till mitt liv hoppas att du förstår det, och jag har så mycket saker att kunna bevisa vilket jag också ska bevisa om jag få en sista chans i mitt liv att inget av mina fel kommer ske igen i denna communmity samt rp server, som jag har begått riktigt grova saker på vilket jag ångrar helt sinnessjukt grovt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte begå det igen, inte bara gjort det grova misstaget som jag faktiskt begådde återigen efter ha blivit bannad då det är väldigt få procent att ni kan lita på mig nu efter förstört och bränt min andra chans som jag fick av 320 förra gången, just nu sitter jag verkligen och hoppas att ni har råd att ge mig en sista chans någonsin och bevisa att jag alldrig i mitt liv kommer begå detta sinnes sjukt grova misstaget återigen, jag önskar bara att ni kan snälla snälla lita på mig för en sista chans någonsin i mitt liv. Ja, det har jag verkligen gjort asså jag har lärt mig så extremt mycket saker satt jag inte kan bevisa det för er. Jag är inte en fuskare, men dock så har jag varit så DUM satt jag har fuskar på ett spel vilket jag igentligen skulle fått stryk för men har begått det ändå detta ryktet att jag är en fuskare vill jag så himla gärna bara kunna rensa bort och tvätta bort det från mig på något sätt iallafall, därför jag så himla himla himla gärna bara vill få en sista chans någonsin att kunna visa vem jag faktiskt är men det är ju rätt så svårt för mig i detta tillfälle efter att ha fuskar återigen efter ha fått en till chans och blivit unbannad förut. Men detta rykte om att jag fuskar vill jag SÅ HIMLA MYCKET bara rensa bort, FÖRSÖKA sluta tänka på det, komma tillbaka till Unive Roleplay, skaffa hit / köpa tillbaka mina roller, och bara ha kul och njuta mer av att spela, att spela något som ger nytta, gläde + nytt trevligt folk och vänner. Just nu låter det säkert som att jag ljuger men jag hoppas att ni bara kan ge en sista chans så jag snälla får bevisa att jag inte kommer begå det igen, samt ni tror säkert jag bara sitter och ljuger om detta som sagt vilket ni läser just nu, men nej, NEJ NEJ NEJ, jag är så ledsen över att det är så svårt att få er lita på mig någonsin igen men jag vill så mycket bara kunna få en sista chans nu, att kunna bevisa att jag inte kommer begå det igen, att bevisa att jag inte är en fuskare, att bevisa att jag inte kommer fuska någonsin igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Samt vill också säga att dessa äckliga samt extremt skämmiga p12 montagen som jag hade, tog jag bort efter 1 dag, 1 DAG TOG DET för mig att inse att jag ångrar det grovare än någonsin, nu finns det ju liksom inget jag kommer kunna spela på sommarlovet förutom csgo om ens det vet inte om det är roligt på något sätt jämfört med Unive grinden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka