Accepterad KaggE | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? k4gg3

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Walter Nyström, han var född i en väldigt fattig familj. Walters skolgång gick inte så bra, Han åt aldrig han hade inte råd med bra kläder. Walters föräldrar bråkade alltid hemma därför är Walter nästan alltid utomhus, att Walter hänger på gatorna kan leda till att han går med i ett gäng / blir kriminell. Walter hade inget val utan han blev bara kriminell för att kunna ha råd med kläder & mat, sen såklart ge pengar till sin familj också. Walters familj har varit fattiga i generationer, Walter ville få ett slut på dethär och tjäna mycket mycket pengar till sig själv och såklart också tjäna pengar till sin familj. Walter har alltid varit avensjuk på dom rika barnen med föräldrar som har fina bilar stor villa och sånt men Walter fick inte samma uppfostran som dom, de gör Walter så avensjuk och ger Walter en så stor vilja att bli rik. Walter har alltid varit otrevlig mot dom flesta men vissa dagar är han super shysst mot alla, ibland kan han ha en dålig dag och vara ett otrevligt åskmoln. Walter fick inte godkänt i något ämne i skolan, man kan säga att det inte gick så bra för honom i skolan, de är också en sak som gör att Walter kommer inte kunna få jobb, de leder också till att det finns mycket chans att Walter dras till den kriminella sidan av Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå, inget jävla lall. Jag kommer skapa bra scenarion som såklart är bra planerade och bra genomförda. Jag kommer också även skapa väldigt bra scenarion där båda partnerna i scenariot såklart har lika bra med chans att vinna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att en själv inte ska bara vinna ett scenario, båda partner ska ha lika mycket chans att vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random Death Match. VDM = Vehicle Death Match. MetaGaming = Får information som inte karaktären vet tex om någon ger dig information i Discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare enfarenheter inom rollspel, har kört SweWawe och en massor av andra servrar +Jag vet vad alla regler och annat står för, men aja jag har iaf massor av tidigare enfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt det ända jag har att säga är att jag har väldigt bra kunskaper inom rollspel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka