Accepterad KaggE | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? kagge_11

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Walter Ek & 23 År gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Omtänksam, Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Walter Ek, han var född i en väldigt fattig familj. Walters skolgång gick inte så bra, Han åt aldrig han hade inte råd med bra kläder. Waslters föräldrar bråkade alltid hemma därför är Walter nästan alltid utomhus, att Walter hänger på gatorna kan leda till att han går med i ett gäng / blir kriminell. Walter hade inget val utan han blev bara kriminell för att kunna ha råd med kläder & mat, sen såklart ge pengar till sin familj också. Walters familj har varit fattiga i generatione, Walter ville få slut på dethär och tjäna mycket pengar till sig själv och också såklart också tjäna pengar åt sin familj. Walter hade alltid varit avensjuk på dom rika barnen med föräldrar som har fina bilar stor villa och sånt men Walter fick inte samma uppfostran som dom, de gör Walter så avensjuk och ger Walter så stor vilja att bli rik och kunna ta ett stopp på dethär. Walter har alltid varit schysst mot alla men han får alltid otrevlighet tillbaka från dom flesta, vissa dagar är Walter super schysst mot alla oftast, men ibland vissa dagar så blir det andra planer och så beter Walter sig som ett åskmoln mot alla andra. Walter fick inte godkänt i något ämne i skolan vilket fick han att hoppa av tidigt, det leder också till att Walter inte kunde få något jobb så det ledde till att han kände att han inte hade något annat val än att gå till gatorna och bli kriminell på gatorna av Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP & en trygg miljö, inte vara otrevlig utan att ha en bra mängd av social rp, vilket kan vara som att om någon frågar om skjuts å gör man det, inte till exempel säger otrevliga ord och åker iväg det är en dålig stil av social rp, man ska prata med dom som en helt helt normal konversation, man ska inte vara otrevlig som attans helt utan aledning, jag bidrar helt enkelt till det bästa sättet av social rp som vi alla kan skapa tillsammans för en bra rp/social rp och att alla ska ha kul! Det kan också vara om någon frågar vart man hyr cykel eller skaffar jobb, så svarar man dom på ett trevligt sätt och om dom ska ha skjuts (om man har tid) så är det bra om man gör det för social rpns sida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att man själv ska vinna scenariot alla ska ha lika mycket chans att kunna vinna ett scenario. Alla ska ha lika mycket chans att vinna i ett scenario. Om man till exempel håller på att bli rånad eller att någon säger "ut ur bilen" eller "upp med händerna" så ska man inte bara köra på dom till exempel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för att jag spelade dum var lite omogen då så jag gick fram till en tjej på sjukan och låtsades röra på henne (/me tittar & rör), men det är inget jag kommer göra om, jag är mogen och kan bete mig. Jag har lärt mig att bete mig och inte göra omogna saker som till exempel det som hände.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, kan alla grund reglerna och dom andra såklart, jag kan ge ett exempel som VDM - Innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM - Att man dödar någon utan anledning. Fear RP - Innebär att om någon eller fler till exempel riktar mot dig, så kan du inte bara resa dig upp och skjuta dom eller till exempel leka rambo och springa runt eller boxa dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt enklar bara tills jag kan uppleva den fantastiska rpn på Unive.

Hej @KaggE
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @KaggE
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Så, nu är det löst heter nu Erik Ek.

Hej @KaggE

Har Erik Ek som namn nu, kan du uppdatera Toris eller någon annan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka