Nekad KaggE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Ingame: LUDDE Discord(Både krim & original dc): Vet ej.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-24 232330.pngSkärmbild 2024-12-24 235019.pngSkärmbild 2024-12-25 125709.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror helt enkelt att dom trodde det var jag som var med & doxxa någon person, jag erkänner till mitt fel i detta tillfälle att jag inte tog bort det på direkten men nu är allt borttaget jag har skrivit upp viktiga viktiga regler för denna discord för att dom ska bli mognare och kunna bete sig. Men jag tror också att jag fick en ban för meta/gaming när jag glömde sitta Krim VC, så ja jag erkänner till det felet som jag begått och jag ber om förlåtelse för det som har hänt. Jag tycker att staff'sen gjorde helt rätt med att sätta denna ban då jag inte hade riktigt koll, men nu ber jag om förlåtelse för de regebrottet jag har begått.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det var såhära jag glömde helt enkelt att sitta krim vc när jag då gick ingame, jag mötte göran vi skulle åka runt lite, så hoppar vi ut dom fear rp'ar vi skjuter då mot dom så klart, vi öljer efter hoppar ut skjuter, sen följer efter hoppar ut & skjuter igen ännu en gång, så det ledde helt enkelt till en Krim Varning, men sen då så fick jag också reda på att folk i MIN Community (Myspyset) har då asså massa omogna grabbar som sitter och doxxar varann, så jag tycker helt enkelt att staff'sen gjorde rätt val att sätta denna bannen, men jag ber om förlåtelse då det var jag som inte tog bort det på direkten men nu är allt sånt dåligt borta, kan visa igenom min discord sen i support om jag får unban från dcn. Men ja, jag respekterar valet av staff'sen med att sätta denna ban på detta fel som begåtts. Detta är asså inget jag har gjort men jag erkänner till att det var dumt att vara med i denna discord från första början, så ja jag har gjort mitt fel det betyder asså att jag tycker att staff'sen valde precis rätt val av att sätta denna ban på det som har begått's.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte direkt om jag ska kalla detta för en felaktig ban eller är rätt satt, men jag har gjort mitt fel vilket va att inte lämna discorden & att ens ha varit med i denna discord från första första början. Och dom andra har gjort sina fel, genom att sprida det som har spridits vilket är jäkligt dumt av dom. Så ja jag är väldigt sur pågrund av att dom fick mig få skit för det dom har gjort men ja, om jag var denna staff så skulle jag också sätta denna ban, staff'sen hade helt rätt till denna ban, men jag blev dock väldigt ledsen då det inte var jag som spred denna, men jag fattar mitt fel och det som jag har gjort som inte jag borde ha gjort genom att vara kvar i en discord men folk som inte tänker på vad dom håller på med, jag ber verkligen om förlåtelse för det jag har gjort. Jag just nu hoppas & önskar jag får komma tillbaka till Unive, då det gjorde mina dagar mycket mycket roligare, men ja som jag sagt så ber jag om förslåtelse då jag har gjort mina fel & dom har gjort sina fel, staff'sen gjorde helt enkelt helt rätt val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare då detta var min första ban under denna Unive period som jag vill komma tillbaka till, blev dock bannad för typ 4/5 månader sen tror jag då jag gick fram till en tjej på sjukan & bara lallade runt, men det var ju 100% bara mitt fel, har ju också såklart lärt mig av mina misstag. Men annars så är detta min första ban, ja jag har lärt mig fullt 100% av denna ban, inget av det kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda skulle vara att bara lämna denna discord på direkten, det var ett super dåligt val av mig att stanna i denna discord, men det som har hänt har hänt, & kommer absolut aldrig ske igen, jag har lärt mig 100% av denna fullt rätt satta ban & det kommer absolut absolut absolut aldrig ske igen. Jag har lärt mig nu att ha mer koll på vad personer håller på med för onödiga saker, ni kan tro på mig, det kommer ABSOLUT! aldrig ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt jag har lärt mig att ha mer koll på vad folk håller på med för onödiga & dumma saker, det var dumt av mig att inte agera fortare för det dom har gjort & det som jag har gjort, det var onödigt att gå med i någon random discord som jag aldrig ens varit aktiv eller någonting i, jag har lärt mig nu att tänka efter vad jag gör, och agera fortare när sånna saker sker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag, jag kommer låta det ta sin tid, och sen hoppas på det bästa. Vill bara säga till er att ta eran tid! Och så får ni hade det så bra vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka