Nekad KaggE | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Ditt discord namn: kagge_11

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut var om att banna mig från Både Krim & Orginal dc +Ge mig indragen Medlem+Kriminell.

Vem/vilka tog beslutet? Det jag vet är Ludde (Som pbanna mig ingame) , mer än det är något jag inte kan se.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att dom tog detta beslut för att det var någon i en Discord server (Inte ens jag) som doxxade en annan person / skicka doxx-gif's. Det som jag försöker överklaga / förklara, är att jag är väldigt ledsen över detta då det inte är jag som har gjort denna doxxing / doxx-gif, Det gör mig väldigt sårad då Unive gav mig varm känsla i mitt hjärta & alltid när jag var uttråkad eller något annat så kände jag alltid att jag iallfall hade något att göra. Det är helt enkelt inte jag som begått detta, det är asså anledningen till att jag försöker också överklaga detta. Det är beslutet / anledning jag tror att beslutet togs.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker själv det var felaktigt då det inte var jag som ahr begått detta fel, det var asså någon helt annan person som har begått detta, då tycker jag det är felaktigt eftersom jag får straffet när det var andra personer som inte kunde bete sig & skickade detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis finns tydligen hos Ludde (Unive - Admin), Jag har inte något annat bevis än att skärmdela i support, (Om jag får unban från dcn ens) & Från där så kommer jag kunna bevisa min sida om att jag inte har antingen spridit eller doxxat någon. Så ja, här kan jag inte visa något typ av bevis från min sida, utan det kommer jag kunna visa i Support, det ända som behövs för det är också en unban från Discorden. Sen resten av bevis från ludde's sida har jag tyvvär inte, utan det får han bevisa / skicka bevis till någon av er, eller visa det i Support. +Jag har tagit bort allting idiotiskt som dom andra håller på med, +Jag har inte gjort något fel här utan det är ju helt enkelt inte mitt fel.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka