Accepterad Kaggaren | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaggaren

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881688509/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Elitz_tk#0669

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från en rik familj och är 32 år. men i skolan så var jag väldigt taskig mot andra i skolan för hemma så var mina föräldrar aldrig hemma så jag knappt kände dem. När jag flyttade ut så fick jag inga pengar från mina föräldrar så jag behöver skaffa ett jobb. Jag siktar på att bli ambulansförare för när jag var liten så var jag väldigt intresserad av sjukvårdare. Men det svåra är att jag har några vänner och är ledsen/deprimerad men tar bort det med att dricka sprit/alkohol.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha möjligheten att hjälpa och förbättra servern. Jag vill också ha möjligheterna att kunna skaffa roligare och intressanta jobb. Jag kommer också ställa upp ifall nån behöver hjälp med nåt. Jag är också aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive pga att jag har letat länge efter en bra svensk server och blir inte uttråkad efter ett tag och finns massa saker att göra

Hur hittade du Unive? Genom en streamer på tiktok/twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att göra der roligt för alla som spelar på unive och att göra det mer seriöst. Även att bli ambulans förare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Några av mina mål på unive är att vara högt uppsat i sjukvården och att ah många feta billar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv någonannanstans.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka