Accepterad Kaffeplutten | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: Steam2 ID STEAM_0:1:18860524 Steam3 ID (32bit) [U:1:37721049] Steam3 ID (64bit) 76561197997986777 (Dec) 1100001023f93d9 (Hex) Status NOT BANNED Country Sweden First seen as banned (CET) Never Last time checked (CET) 2022-07-22 17:26:39 Times checked 2

Vad är din discord tagg? Datizzzz#2236

Vem var det som bannade dig? Amo_147

Hur lång tid var din ban? 2 dagar / 2 dygn / 48 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min bil som jag satt i var inne vid unicorn men det som hände var att jag satt och körde min bil och någon tp'ar mig in dit när jag satt i min bil och då fick jag ban för att någon annan tp'a mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det står ovanför den här frågan varför de bannade mig. Men jag tycker att det är väldigt konstigt att jag får ban för att någon tp'ar mig in till en allmän lokal när jag sitter i min bil och kör bilen mitt i en väg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som jag anser var felaktigt var att jag fick ban när det var någon annans fel. Att någon tp'ar mig till en plats när jag sitter i min bil anser jag att det inte är mitt fel någon stans och att jag inte skulle kunna gjort något åt det. Den som tp'a mig borde få bannen istället tycker jag. Det är inte jag som har orsakat detta utan det var den som tp'a mig som gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina 2 första var ungefär för typ 3 och en halv månad sen när jag började spela på unive och jag inte visste att det var roleplay. Då jag bara lallade runt och sånt skit men nu vet jag såklart vad roleplay är och hur man spelar det samt hur man uppför sig. Min 3'dje var VDM och det var när jag stötte in i en cykel med bil vilket jag har tagit lärdom av att aldrig göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svar nej. Ingenting, jag hade inte kunnat gjort någonting annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte har orsakat detta och det inte var jag som gjort något så har jag inte kunna lärt mig något av det heller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka