Nekad Kaffeplutten | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: Datizzzz#2236

Ange ditt födelsedatum 5 December 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag vill beskydda RP'n samt höja den. Jag vill även komma med nya idéer så som olika saker som kan göras vid till exempel fängelset, vad som kan göras/säljas hos kriminella och sånt. Jag kommer att vara mycket online så jag kommer se och vara med om många som bryter mot regler och på senaste tid så har jag sett tiotals som har hållit på med metagaming och powergaming på grund av ekonomiwipen som kommer inträffa ganska snart. Jag blir så fruktansvärt irriterad på sådant.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 8 till 9 timmar per dag. Två till tre timmar på morgon/tidig eftermiddag och resten på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Någonstans mellan 5 till 6 månader och har varit medlem i kanske 4,5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation är någon jag inte är villig eller berädd på att jobba med på grund av att det gäller riktiga pengar då vågar inte jag göra något fel och bli skyldig till några pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka