Nekad Kaffeplutten | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Datizzzz#2236

Ange ditt födelsedatum 5 December 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 08:00 till 12:00 sedan brukar jag gå ut och göra annat och bli aktiv senare på kvällen, oftast 17:30 till 00:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 2 till 3 månader hittills. Men det förra kontot blev bort taget, Datizzzz hette jag där, det togs bort för att unive.se blev hackat och mitt konto var inte skapat innan december

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/7NcZrRX Jag har varit bannad totalt två gånger.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en som vill underlätta för staffsen med deras jobb, har en hög Rp nivå och brinner verkligen för servern. En som höjer Rp'n på så sätt att de bannar eller kickar folk som håller på med regelbrott så som powergaming vilken tillkommer väldigt ofta i unive. Det ska inte spela någon roll för en servervakt att banna någon, även fast det är ens polare eller någon random, så ska man inte tvivla tycker jag. Det här är en bra och välskött servervakt enligt mig.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag tycker att jag är mer lämplig än någon annan till det här är för att jag tar ett stort ansvar som servervakt, jag kommer att banna folk som utför regelbrott och jag kommer att säga till folk när de gör fel genom att kicka dem. Självklart kommer jag skriva till dem som jag bannar eller kickar vad de gjort för fel så de tar lärdom av det. Jag kommer försöka underlätta för staffsen så det inte blir för mycket jobb för dem, jag är seriös, visst jag var inte seriös innan jag var medlem men nu är jag väldigt seriös med vad jag gör. Jag kommer ta mycket ansvar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är någon som väljer bra val och även tar ansvar för vad den gör och har gjort, en bra servervakt ska även försöka höja rp nivån så mycket det går. Det mesta jag tycker att en bra servervakt ska vara och bete sig som har jag skrivit under kategorien ''Vad är en servervakt för dig?''.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse för mig är att någon som är servervakt utnyttjar tillgångarna som de får t.ex. så som att man revivar sig själv eller någon annan för att man börjar bli hungrig eller något liknande så att man slipper åka/gå till affären och köpa mat eller vad som nu behövs.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka