Nekad Kaffeplutten | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Datizzzz#2236

Ange ditt födelsedatum 5 December 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På morgonen mellan 08:00 till 11:00 och sedan lite efter lunch 12:30 till 14:00 och sedan senare på kvällen 18:30 till 00:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kanske typ 2 till 3 månader hittills. Men det förra kontot blev bort taget, Datizzzz hette jag där, det togs bort för att unive.se blev hackat och mitt konto var inte skapat innan december

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger totalt. C:\Program Files (x86)\Steam\userdata\37721049\760\remote\218\screenshots\20220709192612_1.jpg

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som brinner för servern, vill göra rp:n bättre och skyddar servern/rp:n från att bli sämre,. En servervakt ska inte banna eller kicka folk bara för att de har makten till det utan de ska göra det om någon gjort fel, så som att lalla, powergaming eller sådant.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag är väldigt aktiv på servern, tycker jag. Jag möter ofta folk som säger sånt som man inte får säga, typ som ''jag ska bara starta om spelet'' eller att man ska byta karaktär. Jag har också märkt mycket från folk att de powergamar som att de krockar med bilen sedan springer iväg. Det är helt fel och gör MIG frustrerad att de beter sig så.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En som har bra koll på reglerna på servern, tar hand om servern och höjer rp:n på servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption/abuse betyder för en servervakt att den t.ex. inte bannar sin vän eller någon man känner bara för att det är ens kompis kanske men det är ju fel, lika mycket som någon annan ska bli bannad ska ens kompis också bli bannad om de nu gjort samma misstag.

Nekad, nästa gång kan du ta och utveckla din ansökan lite mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka