Accepterad Kaffe | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaffe

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984055059/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Kaffe#2072

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Eriksson han är 24 år och har två föräldrar som heter Arnold och Margareta. Han växte upp i en liten by med lite folk långt utanför alla städer. Åkes största dröm är att upptäcka världen och efter hans kompis hade pratat gått om en stad bestämde han också att flytta till en stor stad. Han lämnade då hans familj, vänner och barndomsminnen för att skapa ett nytt liv i den stora staden ''Unive''. Han har alltid velat vara Sjukvårdare sen han var liten och har redan lite av kunskapen. Åke älskar alltid att vara med vänner och har som tradition att varje fredag gå ut å ta ett eller flera glas i närmsta bar. Åke kan vara väldigt romantisk om han vill, han är snäll mot de flesta. Han är även väldigt blyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem pågrund av att jag vill hitta en ny RP server eftersom de flesta inte har varit så bra. Varför just jag ska bli medlem på Unive är för att jag redan är ganska kunnig inom RP. Skulle inte sagt att jag var ett proffs men ändå helt okej. Jag har sett många videos från denna server och har spelat på många andra servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mer avancerade RP scenarion så det blir roligare för alla spelare på servern. Jag kommer vara inne ofta vilket kommer inbära roligare för fler personer på servern eftersom ju fler desto bättre/roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid blir bra för sig själv utan att det blir bra för båda. Alltså att man tänker på bådas parter inte bara sig själv.

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt en vän till mig som hade kommit in på ''Unive'' servern. Han frågade då om jag också ville vara med på servern.

Vidare till muntlig intervju Lycka till du har 48 timmar på dig att ta din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka