Accepterad kadelitoo | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kadelitoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198320247839/

Ditt Hex-ID: 11000011574e41f

Vad är din discord tagg? selääh#0413

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? 2 veckor

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor polisbil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snodde en polisbil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var mitt på natten och få spelare var inne, så jag körde runt med min mercedes amg och motorn slutade fungera! så jag behövde en bil för att bara köpa en bilskit och komma tillbaks och fixa den, men tyvärr så kunde jag inte ringa någon taxi eller liknande för dem inte var aktiva i servern, därefter hittade jag en volvo som visade sig att det var en civil polisbil när jag såg massa konstiga nummer på den som t.x coov1 coov 2 coov 3 så jag testade trycka på några knappar efter jag kört typ 10 meter med bilen så kom achooo förbi och missförstod situationen och då blev jag bannad i 2 veckor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag snodde en cilvilbil men däremot så visste jag inte det var en polisbil och 2 veckors ban var lite överdrivet!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Runt 4-5 stycken eftersom jag är ganska ny i FiveM och försöker göra mitt bästa, utveckla mig och bli bättre på roleplay. Jag lär mig av mina misstag efter varje ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att promenera till affären istället för att sno någon bil!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att inte sno en bil över huvud taget.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka