Nekad kaboom 1525 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaboom 1525

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kaboom69X/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Kaboom#1525

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes fattigt med mycket problem i sin barndom. Han hade många kriminella vänner som inte hade en så bra uppväxt. Han kom in i mycket kriminellt när han var lite då han sålde knark och vapen. Han har alltid varit på fel väg ända sen han var liten men försöker sig förbättra sig i staden unive som han flytta in i för 9 månader sen. Han är väldigt glad utåt men inombords har han ett mörker med många hemligheter och farligheter. Min karaktär gillar att vara i det farliga och har ett intresse för bilar och gillar att ha kul med folk och vänner. Han gillar även lite äldre bilar och långsammare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer med en ny och bra rp. Kan senare bli helper och hålla koll så rpn blir bättre hos folk. Jag kommer göra allt jag kan för att få en bättre rp och en ännu socialare. Jag kommer med skratt och en rolig karaktär. Jag känner även en del på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rpat väldigt länge nu jag kan reglerna väldigt bra för jag har varit på servern i 9 månader. jag är social i min rp och ooc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna varje scenario och göra scenariot så bra det bara kan bli. så om det är polis jag eller liknade så tar man kanske en bil som går i 500. om man tillexempel gör ett bank rån så tar man inte den snabbaste bilen.

Hur hittade du Unive? en kompis vissa mig servern och jag prova den och den är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka