Accepterad Kabir Ahmed | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetskiBram

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
20
Användarnamn: Kabir Ahmed

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jetskiiibram/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? JetskiBram#6144

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ursprungligen från Irak men eftersom det var krig så dog hans föräldrar och blev han skickad till Turkiet när han var liten och levde där några år tills han blev 13. Några dagar efter han fyllde 13 fick staten reda på att han hade släktingar i Sverige så de tog kontakt med släktingarna och de tacka ja eftersom de hade träffats när han var liten. Efter några år efter att ha bott med sina släktingar så bestämmde han sig och flytta ut för att han var 19 år gammal och behövde jobba. Så han lämna sina släktingar och börja jobba i ica först för att han inte palla och bo där han bodde, men efter 2 år flyttade han till staden och han känner sig väldigt välkommen och är redo att ta sina första steg där och ha så roliga scenarios. Här står 21 åringen Ahmed Kabir och är redo och flytta in till staden. Han har ett stort intresse för bilar som är snabba och snygga. Han har lätt för o bli vän med andra, han är också vädligt trevlig och social. Ahmed kommer få nya personer som kommer till servern och fastna här för att han kommer vara väldigt trevlig och har roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att jag kommer försöka göra det bästa av mig med att lyda alla regler och få roliga scenarion där andra kommer kunna delta i. Jag kommer försöka vara så trevlig som möjligt till de nya så de inte tycker att servern är dålig och att det finns kaxiga personer som får andra personer och hoppa över denna server eftersom att det "finns många kaxiga" personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt jag vill vara en del av denna server och göra den till en server med roliga och bra scenarios. Jag kommer göra de bästa av genom att lyda alla regler, vara mogen och tänka på att inte ärra folk från servern. Jag vill jobba som andra roliga grejer kanske gäng eller kommunalt jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 520 med mitt andra konto

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat här sen sommaren, men hitta den via FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja har blivit bannad på denna server, men det är över nu!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för de fan omöjligt o lämna denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka