Accepterad Kabir Ahmed | Ban överklagan[wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetskiBram

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
20
Användarnamn: Kabir Ahmed

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jetskiiibram/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jetskibram

Vad är din discord tagg? Jetskibram#6144

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mask på gz!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade mask på gz.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag kommer in så har jag inga accesoarer så jag kan inte ta bort min mask så jag tänkte hoppa in i min bil o köra men de var en kille som var intresserad av min bil och sen vill han test köra den och jag hoppade ur min bil och hoppade in på passagerar sätet och han på förar sätet och sen när vi kör så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt och att personen som banna mig borde fråga mig först för jag kan ju inte gå OOC o säga kan inte ta av mig masken har ingen mask i accesoarerna och då skulle man också bli bannad så de var en svår sutiation

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg men de va såna jag ångra grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha bara kört och ifrån men eftersom jag vill sälja min bil så passade jag på men sen blir man ju bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att inte gå in på GZ ändå om det inte går o ta av sig masken.,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka