Accepterad Kabir Ahmed | Ansökan till servervakt [nikalss0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetskiBram

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
20
Användarnamn: Kabir Ahmed

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed, Glenn (mellannamn)

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004

Vad heter du på discord? JetskiBram#6144

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar minst 5 timmar om dagen. Nästan varje dag från 15:30/16:00 till 23:00 så jag är väldigt aktiv och hänger alltid med servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ser många som inte följer reglerna som t.ex snor bilar på gz, pratar ooc, slåss på gz, och andra grejer och det tycker jag är väldigt dåligt för att det är typ en liten chans att det är nån staff som tar hand om situationen för att de har andra grejer och göra och jag vill vara där och lära personen en läxa och prata med honom varför han sa det eller så kickar jag honom så han verkligen lär sig. Jag vill resna sånna personer för att de ska verkligen veta att den här servern är ingen lekstuga och att staffs slösar sin tid med att kicka dom utan att de som lallar vet att denhär servern är seriös. Jag är ganska mogen och vad som är rätt o fel, kan alla regler och är 110% säker på att jag kommer hjälpa till servern. Om jag ser någon som inte följer en viktig regel så tar jag id och namn på hen och sedan ropar en staff eller kickar personen och tar ett snack med staff så de kan banna personen (självklart måste jag också ha video på det och de löser jag)

Varför vill du bli servervakt? Som sagt jag vill hjälpa servern med att kicka personer som inte kan bete sig och förstör servern ganska mycket som kan leda till att spelare som är nya kanske tror att denna servern inte har så hårda regler och tror att man kan lalla. Jag har lirat multistaden sen juni och har märkt på sistone att det har ökat med folk som tror att de lugnt att de bryter regler och skiter i om de förstör för servern. Jag kommer också ta bort bilarna som täcker hela vägen och så de inte leder till större lagg.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja men ångrar grovt( de flesta var när jag var ny)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka