Accepterad Kabbi | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kabbi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kabbiiscool

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Johansson 24 År gammal(2000-10-26)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtänksam, pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander har växt upp i en liten stad på kusten, Där han hjälpte sin pappa och farfar att leta skatter. Nu som nyinflyttad i den stora staden så vill han bli framgångsrik i skattjägare industrin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer förbättra RP, Hjälpa till att ge scenarion liv och sprida glädje på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna inom RP en gång innan, det var för jag spelade på Unive min första gång och sa att jag precis gick med på servern men nu vet jag att man ska säga att man är nyinflyttad.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kidnappning ska endast ske som en följd av tidigare händelser, till exempel i samband med ett gängkrig. Kraven som ställs vid kidnappningen bör vara rimliga för att inte överskrida regeln om "Fear RP", vilket innebär att man undviker att skapa överdriven skräck eller obehag för spelarna. Inga nazistiska utryck eller rasistiska utryck är tillåtna och undvik att använda kränkande uttryck angående religion, kön och etnicitet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört på Unive i någon månad men har aldrig tänkt på att ansöka om medlemskap men nu när det har börjat hindra vad jag kan göra på servern så tänker jag ansöka och hoppas jag blir godkänd.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka