Accepterad kabbeh | Medlem ansökning [Einar06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabbe1

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kabbe#3053

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nicolai Sören och är 22 år gammal. Nicolais största intressen är att köra bil, men inte bara att köra de utan att jobba med de. Han drömmer över ett jobb på mekonomen eller autoexperten där han kan upfylla sin dröm. Både Nicolais föräldrar var väldigt grova mot honom och därför tog han sig till staden i ung ålder. Nicolai har väldigt lätt för sig att få vänner men hans umgänge behandlar honom dåligt. Nicolai har mycket att göra i staden och ska göra sitt bästa för att uppfylla det.
Nicolai är en nyfiken person som gillar att utforska nya umgängen samt platser, Nicolai har prövat många olika jobb men har fastnat för bilvård. Nicolai älskar även människor och står alltid upp för att hjälpa och han har därför tänkt att sjukvården skulle passa honom ifall han inte skulle kunna lyckas inom bilvården.

Nicolai älskar även att träna, varje morgon direkt efter att han vaknar brukar han jogga längst stranden och senare under dagen brukar han köra ett gympass. Han är väldigt atletisk av sig och är mycket aktiv, Nicolai är bra på att anpassa sig till olika omständigheter och umgängen. På kvällarna så brukar Nicolai att delta i street races och car meets medans han umgås med sina vänner. Under dagarna gör Nicolai inte så mycket annat än att vaska guld och försöka hitta andra sätt att tjäna pengar på medans hans vänner jobbar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt hög rp nivå då jag har kört FiveM runt 700 timmar och spelat sedan jag var 13. Jag kommer bidra med många roliga scenarion som gör det roligt för mig och de som jag kommer träffa i servern. Jag kommer göra mitt allra bästa att rpa så bra som möjligt och att ha så kul som möjligt medans jag följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rp handlar inte alltid om att vinna det viktigaste är att man följer regler som exempelvis sunt förnuft och spelar för att det är kul. När jag spelar så försöker jag göra mitt bästa att båda sidorna ska ha så kul som möjligt.

Hur hittade du Unive? En vän rekomenderade den till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka