Accepterad kabbeh | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabbe1

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ditt discordnamn: kabbe#3053

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på Unive eftersom att jag är aktiv och mogen, jag klarar av att hantera stressfulla och hetsiga situationer. Jag kan sätta ned foten utan några problem och säga åt folk som t.ex. är otrevliga i support eller liknande. Jag anser att jag skulle vara passande som staff eftersom att jag kommer lägga mycket tid på staff arbete, detta eftersom att jag vill utveckla serverns genuint dåliga RP som jag stött på under senare dagar. Just nu så är serverns RP svajig enligt mig och jag kommer att försöka utveckla den så mycket som möjligt genom att visa framfötterna och ta supportärenden regelbundet, jag kommer inte bara försöka banna så många som möjligt utan försöka hjälpa folk att utveckla sin RP-nivå genom att prata med dem innan en ban eller liknande sker.

Jag är extremt aktiv i discord och håller koll på folk så att de håller en god ton i discord samt ingame (twt och ooc). Jag vill utveckla både mig själv och hela gemenskapen här på Unive. Mitt mål som staff på Unive är att hjälpa folk med deras rp, vara tydlig och respektfull staff, förbättra scenarion och göra allmänt roliga stunder för spelare.

Som supportansvarig så kommer jag att vara tillgänglig i support, jag är väldigt tydlig av mig och vill alltid utveckla min rp och förståelse för olika scenarion, jag kommer vara till bra hjälp och skapa en bra stämning, jag håller bra koll på regler och kan enkelt kritisera mina egna och andras scenarion utan att vara dryg eller liknande.

Jag ser fram emot att utveckla mig själv inom olika områden här på Unive och att vara en så bra staff som möjligt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är inne på servern runt 17-22 på vardagar och 14-03 på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan Januari, men har tidigare erfarenhet inom RP & FiveM sen innan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på andra servrar för cirka 3 år sedan och var delägare ett tag på en server för 2 år sedan, men jag har aldrig varit högre uppsatt på Unive. Jag har bra koll på olika commands och vad de gör, jag är en teknisk person så jag lär mig fort och kan utveckla mitt staffarbete väldigt fort.
Lite commands som jag håller koll på är de vanligaste som man kanske använder som en staff;

/toggleid, /freeze, /togglename, /revive, /clearinventory, /noclip, /spec, /v (spawnnamn på fordonet), /ban (id/hex) (dag) (anledning), /addkey, /setjob (id) (jobbid) (rang), /dv, /reportlist, /unban mm.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte beredd att jobba inom krim eftersom att jag är en aktiv gängmedlem som vill fortsätta ha friheten att kunna RP:a som en gängmedlem. Men i framtiden så siktar jag på att bli krimansvarig när jag är redo!

+rep
100 gubbe! Mogen!

。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。
[🫂 Helper
[🕊️ Rp-ansvarig
[❤️ Support ansvarig
[~~~~~~~~~~~~~~
[💸Donator++++
[🔪 Kriminell
[2022 Medlem
。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。

Välkommen till teamet!