Accepterad kabbeh | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabbe1

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad heter du på discord? kabbe#3053

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv cirka 4-6 timmar om dagen. På helger är jag aktiv kanske dubbelt så mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i lite mer än en månad men jag har mycket erfarenhet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1080602420159184907/1080654816184909834/image.png (vill infoga att mitt steamnamn är gammalt och det går inte att byta)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så har man ett stort ansvar att hålla koll på vad som sker i RP-scenarion. En servervakt har i uppdrag att banna eller kicka folk som joinar servern och förstör rp:n, som lallar och inte sköter sig helt enkelt. Servervakter lyfter trycken på högre staff eftersom att de någolunda kan reglera RP:n och hjälpa staffs med banns, kicks och reports. Servervakter ska även dv:a fordon som t.ex. ligger upp och ner där det är många spelare eftersom att de tär orealistiskt att ha bilar som bara ligger runt. En servervakt är alltså en staffmedlem med lite mindre rättigheter och är där för att underlätta för seriösa RP:are och staff som har större ärenden som de kan behöva hantera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill reglera dålig RP som sker runt mig och jag vill hjälpa att hålla servern "ren" från lallare och folk som inte kan RP:a. Jag vill även underlätta arbetet och ansvaret som högre staffs bär, så att de kan ha det mindre stressigt och kunna göra andra saker än att banna RDM:are osv. Sedan så vill jag också sätta ribban för serverns RP, jag vill att rp-upplevelsen på servern ska vara bättre än andra servrar och att det ska vara en server som man vill stanna på. Jag har erfarenhet som staff och jag håller koll på viktiga sv kommandon.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt är när man abusar sin makt genom att t.ex. använda sina perms till att kicka eller t.ex. banna folk från servern för att du kanske är sur på de. SV-abuse är när man använder sina roller/perms för att reviva sig själv efter ett scenario som du dog i eller liknande, man kan abusa bara för att vinna ett scenario för din egna rp.

Vidare till muntlig du har 48h på dig att ta interjuven. Vi skickar ut när vi tar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka