Accepterad Kabanoss | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kabanoss

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: kabanoss5100

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff innan (Jobb ansvarig) och gillade det jag fick göra, jag är en mogen kille som inte är rädd att ta snabba beslut men också igenomtänkta. Skulle jag då göra ett fel i mitt beslut kan jag istället för att argumentera emot även fast det är fel så kan jag istället ta i lärdom av det och förbättra mig tills nästa gång. Jag gillar också att ta på mig ett större ansvar och möta nya utmaningar, jag har fått lära mig än massa från senaste gången jag var staff och kommer alltid förbättra mig. När jag var staff så ägnande jag all min tid åt unive men fick senare lite problem utanför Unive som fick mig att ta en pause. Nu är jag redo igen att ta mig an denna roll som staff och hjälpa så många som möjligt. Det som är starkast hos mig är mitt besluts tagande som jag nämnde innan så är jag inte rädd för att ta beslut och att jag alltid kommer lyssna vad personer säger även om jag står fast vid mitt beslut som staff. Mitt mål är inte att få folk bannade utan att hjälpa folk förstå hur man rpar att bara banna nån utan att skriva en anledning eller att förklara till dom i support senare hur dom ska göra nästa gång och kunna bli en bättre rpare. Alltså jag vill mer att folk ska lära sig från sina misstag än att dom ska bli överstraffade, samma gäller mig om jag gör ett misstag så lär jag mig av det tills nästa gång.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu på sommar lovet:
Alla dagar- 14:00-02:00/04:00 med pauser i emellan för vardagliga saker (Käka, vara med vänner)
Men nån dag kan det hända att jag är borta på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020 vintras

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan

Jag är kunnig inom Cmds, beslutstagande och dokumentering

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka