Accepterad Kabanoss | Ansökan till Servervakt [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kabanoss

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? kabanoss5100

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar mellan 15:00 och helger 13:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan sen 2020 och har varit medlem sen dess och har alltid rp:at och har varit allt från polis till kriminell.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/698513187ba45fcd6be78ec874de8736 Vissa av dom är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har so uppgift att göra det lätta arbetet som inte staffs och mods gör. Sånna små arbeten kan vara en enkel kick för lall och annat eller en 1 timmes ban för nånting grövre. Största skillnaden mellan en servervakt och en staff är att en servervakt alltid rp:ar och bara när hen ser nått ska man göra nått. Du ska inte leta problem som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat Unive i 3 år snart och har varit servervakt 2 gånger och det har alltid passat mig, rp:andet runt om mig blir bättre och roligare för alla. Och att kunna hjälpa servern ännu mer är nånting jag alltid har velat. Jag har också varit helper och server vakt innan så jag vet hur både servern och alla cmds fungerar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex om du har sv och din kompis har dött i t.ex ett scenario och han frågar dig på discord som exempel och då så revivar du han så att han kan fortsätta levande även om han är död. Man kan också abusa /kick för att vinna ett scenario eller ta ett fordon och sen skriva att man kicka fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka