Accepterad Kaayseth | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kaayseth

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/843898437/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kaayseth#6811

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan och är 25 år gammal. Han är en glad kille som gillar bilar. Johan växte upp som ensamt barn och med en stöttande pappa, hans pappa var också intresserad av bilar. Han tog med Johan på olika race och annat. Hans pappa meckade också på en bil i garaget. De brukade ofta mecka på denna bil tillsammans. Detta var då Johan började få intresse för bilar och motorer i hel het. Johan gick ut med dåliga betyg. Istället för att plugga brukade Johan mecka på bilar i garaget. Detta gjorde att han kuggade på de flesta prov. Han hoppade av gymnasiet och sedan när han hade möjlighet så skaffade han en egen bil service. Den gick bra enda tills covid-19 kom. Nu söker han sig till en ny stad då han vill starta om på nytt. Han är inte helt säker om han vill fortsätta jobba inom bil branschen eller om han vill plugga till något annat. Han hoppas på att passa in i unive och han hoppas på att ge staden ett gott skratt. Han har en glad och lite egoistisk personlighet.
När Johan inte meckar med bilar så gillar han att träna. Han gör olika saker som springa, gymma och simma. Han tränar 2-3 gånger i veckan. Johan är 180 cm lång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att kunna bidra med en bra RP nivå. Jag kommer dessutom sikta mot att bidra till bra och roliga scenarion. Jag har spelat på många andra servrar + att jag spelade när servern hette Multistaden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag vill hitta en rp server som har en seriös rp, vilket jag anser att unvie har, samt att man måste vara medborgare för att kunna få olika saker upplåsta både ic och ooc, vilket jag anser är väldigt bra då det blir mer seriöst. Jag vill bli medborgare då jag vill is ställa mig inför nya jobb samt ny rp, då jag vill ansöka om olika jobb och testa på dem flesta. Jag anser att unive är en väldigt bra server med bra scripts och härligt rp folk.

Hur hittade du Unive? Som sagt körde på multistaden innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har för mål med mitt rollspelande på Unive roleplay är att alla ska kunna ha det roligt. Även att bidra med en seriös rp. Jag gillar även att rpa socialt så hoppas att kunna rpa mycket socialt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag kommer söka till ett wl jobb som kommer ta en stor del utav rpandet. Hoppas sedan från detta jobb kunna rpa från det och sedan försöka rpa på den högsta nivån jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka