Nekad KaarloIsHere | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KaarloIsHere

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/676345345345

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Mio#7001

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobias Karlsson och är 26 år. Innan han flytta till Unive stad bodde han i Luleå i norrland så det är ett stor steg för han. Hans intressen som han har är bilar och han gillar vara ute och kör bil han kör alltid lite extra snabbt men inte orealistiskt snabbt. Han gillar att dricka alkohol biland kan han göra lite olagliga saker som röka på sälja knark ibland men absolut inte ofta händer det. Han jobbar som en vanlig människa. Som lastbilschaufför jobb som man gör mycket med händer eller att köra nåt fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill testa denna servern då vill jag helst känna så bra upplevelse som helst då vill jag helst vara whitelistad på servern. jag kommer vara så aktiv jag kan på servern om jag tycker att den är rolig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För vill testa nån server som är svensk med många spelar för mig blir det alltid roligare med mer folk som spelar.

Hur hittade du Unive? såg den i serverlistan och såg att det vara många som spela på den. tänkte att jag testar den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så lik mig som möjligt. Så jag får en skön RP upplevelse. Och ibland kan jag bli lite arg men försöker att inte bli det. Så jag håller mig till mig själv eller mina kompisar på servern. Kommer inte bara gå farm till nån på servern som jag inte känner på servern för det skulle jag aldrig göra i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ibland kan jag spela på AfterLife en svensk server. För jag tycker om den servern men tycker den har tappat spelare så ska spela på den här. Och om inte den är kul kommer jag ta en paus från FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka