Accepterad Kaarlo! | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaarlo!

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kaarlosishere123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Kaarlo#3519

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobias Karlsson och är 26 år och är född 1995-04-12. Tobias personlighet han gillar att vara med vänner och festa. Han en person som inte bryr sig så jätte mycket med dom kompisar som han tycker är äkta älskar han bryr sig om dom. Han skäms inte så lätt han kan prata med folk han inte känner. Han röker och gillar bilar. hans favorit billar är Merca, Volvo, Audi och BMW han gillar dock mest kombi. Han kan bli ganska arg också. Men inte så han gör nåt kriminellt han kan ju slå nån men han vill helst undvika bråk. Ibland kan han ta droger om det han inte hinner till systemet man han föredrar föredrar helst alkohol. När han var yngre så gick han bygg- och anläggningsprogrammet. Så han gillar helst jobb där man alltid har nåt och göra. Syftet med Tobias är att skaffa ett jobb som känns bra för han. En eller flera bilar skulle han helst vilja ha. Hans mål med livet är att lev till man dör. Och då menar jag mer att man ska ha så kul som helst så länge man lever. Det finns inte så många gränser.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med ett bra sunt förnuft Roleplay som följer regler och ser till att ha kul. Och inte förstöra för andra. Om jag hör folk pratar OOC in-game så cliper jag det och skickar in det till ert staff team. Det gäller även VDM, RDM, etc

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är hur ni har byggt erat community. Det är mycket bilar och olika saker man kan göra. Om man vill så måste man inte vara kriminell. Man kan jobba som vanligt!

Hur hittade du Unive? På FiveM's server lita slog på så jag ser servrar med många spelar och såg en svenska server. Och sen joina jag och tänkte vilken jävla server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med denna Tobias så är målet att ha ett hus, jobb och pengar. Makt är inte det denna karaktär är ute efter. Om han kommer in i det kriminella livet så gör han bara små jobb åt större gäng. Som transportera saker och säljer droger åt dom, etc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul och bra RP som möjligt för det finns inge roligare än det när man spelar FiveM. När ni har så många spelare så kan man alltid RP med nån. Det är så himla kul. Kanske gör nån mer karaktär som är polis, sjukvårdare. etc.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu faktiskt vill spela på denna och då vill jag helst a den mest upplevelsen och det får jag bara med whitelist

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det helt och hållet. och respekterar det 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka