Accepterad kaangoo_ | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaangoo_

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? kaangoo_#3310

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hamoud han är 25 år han har haft en bra men tuff uppväxt han växte upp i rinkeby med en bra familj med sina två föräldrar och sin bror han studerade ekonomi på gymnasiet och civilingenjör på universitetet. När han gick ut skolan med bra betyg och har bra kompisar han hjälpte också sina kompisar om de behöver hjälp han gillar att köra bil och har ett intresse för bilar plus så gillar han att festa han gillar inte folk som är negativa och som ger dåliga vibes, han gillar folk som är hjälpsamma och snälla. Hassan brukar hänga med kompisar men om han får ett jobb så kommer han vara in i det och jobba hårt och bra. Han gillar o jobba om de är ett bra och roligt jobb, han vill också hjälp personer på sitt jobb. Han vill verkligen ha ett bra jobb med fast anställning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra bra jobb och försöka höja min rp nivå så mycket som de bara går. Jag kommer göra bra scenerios och jag kommer ta mitt rp seriöst och så kommer jag ha de roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM- när man gör något utan en riktig anledning, lite som suntförnuft. Copbait- när man försöker få polisen efter sig bara för att lalla. NLR- när man minns saker som hände innan man dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. För ungefär ett år sedan spelade jag väldigt mycket rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag trollar inte när jag har tråkigt.

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka