Nekad kaangoo_ | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaangoo_

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? kaangoo_

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hamoud han är 28 år han har haft en bra men tuff uppväxt han växte upp i rinkeby med en bra familj med sina två föräldrar och sin bror han studerade ekonomi på gymnasiet och civilingenjör på universitetet. Han gick ut skolan med bra betyg och har bra vänner runt om sig som hjälpte honom i tuffa tider han hjälpte även sina kompisar om de också hade det svårt. Han gillar även att köra bil och har ett intresse för bilar, plus så gillar han att festa. Han gillar inte folk som är negativa och som ger dåliga vibes, han gillar folk som är hjälpsamma och snälla. Abdi brukar hänga med kompisar men om han får ett jobb så kommer han vara in i det och jobba hårt och bra. Han gillar o jobba om de är ett jobb som han verkligen vill ha och kommer att kämpa för att ha kvar det och höja upp sig, han vill också hjälpa personer på sitt jobb. Han vill verkligen ha ett bra jobb med fast anställning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att höja min rp nivå så mycket som de bara går. Jag kommer göra bra scenerion och jag kommer ta mitt rp seriöst och inte lalla som många tyvärr gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska sträva efter att vinna i alla scenarion man hamnar i. Så det blir kul för båda parterna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM- Random Death Match att jag till exempel går runt o slår folk utan anledning bara för att, det påminner lite om sunt förnuft.. Copbait- när man försöker få polisen efter sig bara för att lalla. NLR- när man minns saker som hände innan man dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har gibbat på denna server i lite över 1,5 år men fick p ban förra veckan men blev unbannad för nån dag sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Trollar ej när jag har tråkigt men kan bli lite lätt irriterad på folk.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka