Accepterad kaangoo_ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaangoo_

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033090435/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff20183

Vad är din discord tagg? kaangoo_

Vem var det som bannade dig? limpan.12

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-06 222342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skriver i på temporär ban för att när ja klickade på permanent så kom jag till utvecklar ansökan istället, hoppas det ej spelar så stor roll:) Vet faktiskt inte men kan bero på att de kanske riskerar att få konsekvenser ifall de hade låtit mig köra kvar även fast det vore de rätta, enligt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut helg bonusar till mina anställda som staffs uppmanade oss att ta ut. Jag tog först ut 672000 för att det var den största bonusen ja skulle dela ut och han som skulle få den va på plats så jag gav den till honom och stod sedan och pratade med honom men gick sedan in. När jag var inne i lokalen så gick jag in i panelen för att där efter ta ut ytterligare 112000 till mig för att det var min bonus efter helgen. Men enligt loggsen så tog jag även ut 72000 vilket jag inte gjorde eller minns inget alls av. Det är därför jag är så förvirrad just nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen att detta var en felaktig ban då jag klart och tydligt visat en stark vilja att göra rätt för mig även fast jag ej begått ett misstag. Hade jag gjort detta med mening så hade jag inte försökt att försvara mig. Jag tycker även att man ska kunna ha en konversation med staffs så man kan få förklara sig innan man får en ban då detta är ett grovt misförstånd som bara skadar mig. Till exempel så måste jag paya för krim igen vilket jag tycker är helt absurt när man blir bannad av en sådan anledning vilket jag inte ens har gjort. Jag vill även påpeka att jag sa i samtalet jag hade med staffs att jag kunde bevisa att det inte kommit in några 72000 på mitt konto då jag hade runt 8xxxx tusen när jag köpte ett vapen därefter tog jag ut min bonus vilket låg på 112000 och gjorde så att jag fick runt 19xxxx tusen och efter dagens pass så landade det på 215xxx tusen. Vilket för mig inte alls går ihop hur pengarna kom in på mitt konto. Men om ni nu tror att jag gjort detta med mening så vill jag förtydliga att jag ej har gjort det och skulle bara vilja få tillbaka min medlem, krim o helst chef även fast de kanske inte är möjligt. Om ni vill så kan ni även wipea min karaktär så jag bara har mina fordon kvar då jag inte köpt något på flera veckor.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av mina misstag har aldrig gjort om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej då jag inte begått något fel enligt mig. Men som sagt om ni vill så kan ni wipea allt som har med ekonomi att göra på min karaktär plus ge tillbaka alla mina roller inkl krim vilket jag verkligen inte tänker betala för när jag vet att jag ej gjort något fel. Skulle även uppskatta om man kunde få tillbaka chef rollen men det är inget måste.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är bäst att spela in när man gör saker för folk tror inte på en även fast man har vilja att vilja bevisa saker o ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka