Accepterad kaangoo_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaangoo_

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033090435/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff20183

Vad är din discord tagg? kaangoo_

Vem var det som bannade dig? Avve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 173734.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade kalla honom för jävla idiot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid svarta marknaden o skulle köpa lite saker sedan så kommer det 3 bilar och dom åker runt i cirklar o jag trodde att de va gäng bilar eftersom en såg ut som en import o dom andra såg ut som gäng bilar sedan så skulle jag åka o hämta ut de jag köpt o då kör dom efter mig och då blir jag såklart lite rädd att de kan va ett gäng som vill kidnappa mig då vårat gäng har lite problem med ett gäng som har campat utanför oss o kidnappat flera inkl mig. Så jag kör där ifrån o dom följer efter mig så jag trodde att dom skulle skjuta mig eller något så jag gasar där ifrån men dom följer efter sedan kör jag till piren där de stannar o hoppar ut o skriker att jag ska hoppa ut i piket kläder men jag trodde att de kunde vara utklädda som snutar kanske för att kunna ta en gissla för ev rån. ( var lite osäker om man får göra så men jag ville inte chansa) Så jag kör där ifrån o dom fortsätter sedan stannar jag längre fram o då ställer dom sig bredvid mig o jag frågar vafan dom vill o dom säger att dom har jagat mig o grejer med blå ljus som man inte ens ser o inga sirener annars skulle jag självklart stanna. Men jag fortsätter vilket var dumt nu i efterhand. Och jakten på går i nån minut till sedan så kommer jag ut på vägen o så blir jag vdm ad i röven av en snut så min bil pajar. (vet att de kan vara d sync mm) men ur mitt perspektiv så kom dom rakt i rumpan på bilen o paja hela skiten.(plus så laggade jag lite vilket dom kanske märkte) Då hoppar dom ut o säger att jag ska hoppa ut mm o jag vägrar o vill ha dit staff så att allt skulle gå bra då jag tyckte att dom gjorde fel men de va skit många i support så det skulle ta för lång tid. Efter några sekunder så drar han ut mig utan /me och jag hoppar in i bilen igen och då trodde jag att mitt spel krascha så jag hoppa support igen för att säga att de krascha så jag inte blev bannad för c logg men då visade sig det att jag blev bannad i 8 dagar för grov sunt förnuft. Sedan så går jag in i mitt gängs dc o säger att jag blev bannad o så lägger dom in staffen i samtalet o då så var jag lite arg och sa typ " varför bannar du mig jävla idiot" o då så sa han att han skulle p banna mig o tog bort alla mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att sunt förnuft bannen kunde ha undvikits då jag inte tycker att jag gjorde fel. Men det andra som jag sa kan jag ändå ta, och jag vill be om ursäkt till Avve för mina handlingar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, sunt förnuft o copbait tror jag o något mer kanske kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt det jag sa och stannat tidigare även fast jag trodde att de va gäng medlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att andas o ta det lugnt innan jag säger saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka