Nekad Kaanaldo | Medlem ansökning(1offe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaanaldo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kaan

Vad är ditt discord namn? Kaan.04#6470

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: KaanAbi Abisson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, smart, impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: KaanAbi Abisson växte upp i en liten stad där livet var enkelt men svårt. Hans familj hade det tufft md pengar, så redan som tonåring fick han börja jobba för att hjälpa till. Han arbetade som mekaniker i fleraår och lärde sig mycket om bilar och hårt arbete. Men KaanAbi ville mer. Han drömde om att skapa ett bättre livet, och därför bestämde han sig för att flytta till en storstad. Här finns fler möjligheter, men också fler utmaningar. Han vill starta sitt eget företag och bygga en trygg framtid, men han vet att det inte blir lätt. Storstaden är full av både chanser och risker. För att lyckas måste han arbeta hårt, fatta kloka beslut och kanske ha lite tur. Han är beredd att kämpa, och han hoppas att en dag få se sin dröm bli verklighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat och trovärdigt rollspel genom att verkligen sätta mig in i min karaktär och spelets värld. Jag skapr intressanta scenarion som gör spelet mer levande och ser till att mina handlingar känns naturliga och genomtänkta. När jag spelar med andra på ett sätt som lyfter berättelsen oxh gör upplevelsen bättre för alla. Jag anpassar mig efter situationen, samarbetar och ser till att spelet flyter på ett spännande och roligt sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid försöker vinna utan spelar på ett sätt som gör RP mer realistiskt och roligt för alla. I en konflikt kan man låta den andra parten ha övertaget om det passar situationen, istället för att alltid försöka komma undan eller vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång råkade jag metagamea av misstag, men efter att ha blivit rättad av en admin förstod jag vikten av att hålla isär OOC och IC-information.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen metagaming innebär att man inte får använda information från t.ex. discord eller streams i spelet. Ingen powergaming som innebär att man inte får tvinga på andra handlingar eller spela sin karaktär på ett orimligt sätt utan chans för motspelare att reagera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har precis köpt en dator som faktiskt klarar av unive så ser väldigt fram emot att få spela

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjuen i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka