Nekad Ka11e | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ka11e

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198401289562/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? 𝓚𝓪11𝓮#6565

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas ström han är 22 år gammal och han gillar att hänga runt med sina kompisar, men han är även intresserad av den kriminella världen så han är i bråk väldigt ofta och det största hotet mot Lukas är polisen. Men när han inte håller på med det kriminella så har han ett stort intresse av bilar, han gillar att skruva med bilar han jobbade som bilmekaniker en gång i tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna utveckla min rp Men även för att jag vill ha behörighet så jag kan använda mig utav /blocket, /twt osv så jag kan hitta jobb, köpa bilar mm. Kommer bidra med seriös rp och försöka få in mer kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? en otrligt bra rp och bidra till bättre och roligare rp till spelarna på sewrvern.bara ha det riktigt roligt är mitt mål.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid ha roligt i ett scenario. Man ska alltid rp:a efter mot spelarens sida!

Hur hittade du Unive? genom mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka