Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad heter du på discord? K8TTEN13#9073
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag är inne flera timmar efter skolan. På helger så är jag inne många timmar och skulle säga att jag är väldigt aktiv på Fivem servern. På lov så brukar jag gibba varje dag. Så sammanfattnings vis så är jag väldigt aktiv varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt fyra månader. Blev i slutet utav sommaren. Jag blev medlem ganska snabbt efter att jag började spela på unive.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/548168142136934421/1041065714544550079/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta åtgärder mot de regelbrytare man ser ingame. Man ska spela helt som vanligt, inte leka staff och försöka hitta problem på servern. Man ska bara agera när dem kommer till en själv. Så man ska roleplaya som vanligt och när man ser buggar eller lallare så ska man banna, kicka, revivea osv. Precis som det låter så ska man vakta servern och vara en bra förebild till alla. Man ska kunna alla regler bra och visa att man är värdig att ha sv rollen. Man ska kunna ses upp till av andra medlemmar och visa gott exempel och representera servern på ett bra sätt. Man är med och hjälper till att hålla servern i gott skick och hålla rp nivån hög genom att rensa ut de som inte kan bete sig och inte uppför sig. Att man är en servervakt ska inte påverka ens rollspelande utan man ska bara spela spelet som vanligt. Man ska bara hålla koll på det som händer runt omkring mig. Sedan ska man även ha en bra rp nivå och visa den för andra personer på servern. Man ska inte vara en sv om man är dålig på att rollspela.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ibland ser lallare på servern och skulle vilja vara med att hjälpa till. Det kommer även att underlätta för staff teamet och jag känner mig redo för ett större ansvar på servern. Jag har inte varit sv tidigare och tycker att det skulle vara kul att testa på det. Jag känner även att jag kan de flesta commandsen och vet hur man använder dem. Såsom /kick, /svban, /m, /revive, /dv osv. Om jag skulle vara sv så skulle jag göra mitt bästa för att hålla servern på topp och få bort massa lallare, då blire mer kul att spela här för både mig och andra som faktiskt är seriösa och vet vad dem gör. Jag vill även bli det för att växa inom communityt och kunna utvecklas inom unive och hela communityt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när när man t.ex revvar sin vän för att man känner dem eller använder sina perms för att hota folk med att banna dem osv. När man abusar så använder man sina perms för att t.ex vinna ett scenario. Eller dv:a sin bil för att kunna ringa in en ny lagad. Man använder sina perms för sin egna vinning och inte på ett rätt sätt. Man skulle typ kicka någon för att vinna scenariot eller inte dö under en skottlossning. Detta är helt fel och om jag ser någon göra det så kommer jag kontakta staffs så att åtgärder tas.
Mvh Kevin.
Vad heter du på discord? K8TTEN13#9073
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag är inne flera timmar efter skolan. På helger så är jag inne många timmar och skulle säga att jag är väldigt aktiv på Fivem servern. På lov så brukar jag gibba varje dag. Så sammanfattnings vis så är jag väldigt aktiv varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt fyra månader. Blev i slutet utav sommaren. Jag blev medlem ganska snabbt efter att jag började spela på unive.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/548168142136934421/1041065714544550079/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta åtgärder mot de regelbrytare man ser ingame. Man ska spela helt som vanligt, inte leka staff och försöka hitta problem på servern. Man ska bara agera när dem kommer till en själv. Så man ska roleplaya som vanligt och när man ser buggar eller lallare så ska man banna, kicka, revivea osv. Precis som det låter så ska man vakta servern och vara en bra förebild till alla. Man ska kunna alla regler bra och visa att man är värdig att ha sv rollen. Man ska kunna ses upp till av andra medlemmar och visa gott exempel och representera servern på ett bra sätt. Man är med och hjälper till att hålla servern i gott skick och hålla rp nivån hög genom att rensa ut de som inte kan bete sig och inte uppför sig. Att man är en servervakt ska inte påverka ens rollspelande utan man ska bara spela spelet som vanligt. Man ska bara hålla koll på det som händer runt omkring mig. Sedan ska man även ha en bra rp nivå och visa den för andra personer på servern. Man ska inte vara en sv om man är dålig på att rollspela.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ibland ser lallare på servern och skulle vilja vara med att hjälpa till. Det kommer även att underlätta för staff teamet och jag känner mig redo för ett större ansvar på servern. Jag har inte varit sv tidigare och tycker att det skulle vara kul att testa på det. Jag känner även att jag kan de flesta commandsen och vet hur man använder dem. Såsom /kick, /svban, /m, /revive, /dv osv. Om jag skulle vara sv så skulle jag göra mitt bästa för att hålla servern på topp och få bort massa lallare, då blire mer kul att spela här för både mig och andra som faktiskt är seriösa och vet vad dem gör. Jag vill även bli det för att växa inom communityt och kunna utvecklas inom unive och hela communityt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när när man t.ex revvar sin vän för att man känner dem eller använder sina perms för att hota folk med att banna dem osv. När man abusar så använder man sina perms för att t.ex vinna ett scenario. Eller dv:a sin bil för att kunna ringa in en ny lagad. Man använder sina perms för sin egna vinning och inte på ett rätt sätt. Man skulle typ kicka någon för att vinna scenariot eller inte dö under en skottlossning. Detta är helt fel och om jag ser någon göra det så kommer jag kontakta staffs så att åtgärder tas.
Mvh Kevin.