Accepterad K4lle_Anka | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K4lle_Anka

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821721688/

Ditt Hex-ID: 11000013358c658

Vad är din discord tagg? 0hypern0

Vem var det som bannade dig? 5 Svante

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en bil, där det satt en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det började med att en person hoppade in i massor av folks bilar och försökte sno dom. Efter det tar han min kompis bil och kör iväg med den då jagar jag honom och krockar i han efter det så säger han mamma knullare och säger att jag ska hoppa ur bilen. (Då antar jag att han kommer sno min bil så jag hoppar inte ut). Efter det komemr Svante och pratar med mig och frågar vad jag håller på med. Då förklarar jag händelsen och ber om ursäkt att detta hände. Då det känns inte som Rp att bara hoppa in i folks bilar och åka iväg med dom. Då så klart agerar jag, men Svante skiter i säger han och bestämmer sig för att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då dom servrarna jag har spelat på så har man inte fått göra sådär då känns det ändo som att Sveriges största server också borde vara så att man inte bara hoppar in i folks bilar och åker iväg med dom för ingen anledning så jag tycker att det var en felaktig ban då det var min första gång jag spelar på denna server då jag trodde att det skulle vara en hög rp nivå. Men det är inte jag som bestämmer eller inte. Sedan så tycker jag att den var fel då jag försökte bara hjälpa till men det verkade det visst inte som jag fick.

Jag själv tycker att jag borde fått en Varning då Han sa även att jag skulle få 1 dag temporär ban men står 2 när jag kollar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske försökt stanna honom istället för att göra det på ett FRP sätt. Eller att jag hade ringt polisen för ett rp scenario men jag var så trött och frustrerad då detta hade hänt flera gånger under dagen så jag kände bara att jag behövde få stopp på denna personern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte får stoppa folk som hoppar in i folks random bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka