Nekad K3X | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3X

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander/Alex

Vad är ditt discord namn? k3x10#8890

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Vincent Mansour är en trevlig och pratglad person och har ganska svårt för att bli arg. Han gillar att träna på gym och han är faktiskt en passionerad cyklist som flyttade till denna nya vackra stad förra veckan för att träffa nytt trevligt folk och komma bort från det gamla. Han är 28 år och älskar utmaningar och äventyr. Han har cyklat i flera år och har deltagit i flera stora cykellopp runt om i världen. Hans familj ägde en cykel verkstad men efter några år dog hans pappa i cancer och då gick verkstaden i konkurs, Han älskar känslan av frihet som cykling ger det får honom även att glömma bort sorgen av hans pappa. Cykeln ger också möjlighet att utforska stadens alla olika områden och den underbara befolkningen på ett mer personligt sätt. Vincent har en passion för att träffa nya människor och lära sig om deras kultur. Han planerar att engagera sig i cykelgrupper och evenemang i sin nya stad för att lära känna stadens befolkning och uppleva allt det har att erbjuda. Han gillar även motorcyklar och bilar men håller sig helst till cyklar ifall han inte ska åka långt. Även fast han cyklar mycket och tränar så är han inte den bästa på att springa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra, trevlig, social och samarbetande RP, jag har många kontakter inom unive som gärna hjälper nya personer, de har även visat hur servern är så att jag kan visa och hjälpa de nya och jag vill göra mitt bästa för att alla nya ska känna sig välkomnade till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man är I ett scenario ska båda ha kul och man ska inte alltid vara den som vinner/har kul i scenariot, man måste tänka på att de andra inblandade i scenariot också ska tycka att det är kul och man ska försöka göra sitt bästa för att båda ska kunna säga efter scenariot att de hade kul.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad om servern vilket fick mig att testköra och nu känner jag mig redo för att bli en riktig medlem

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka