Accepterad K3VKAR09 | Ban Överklagan [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3VKAR09

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad är din discord tagg? K3VKAR09#9638

Vem var det som bannade dig? Kallstrom

Hur lång tid var din ban? 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jag som gjorde ett misstag använder alltid clownfish för att få mörkare röst men råkade sätta på female röst istället för male.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råkade sätta på fel voice changer och pratade som en tjej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett misstag Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare när jag var ny i unive och inte kunde regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dubbelkolla min voicechanger innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? att dubbelkolla min röst innan jag börjar rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att ni kommer neka den ifall att jag ber er att få min överklaglse Läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka