Nekad K3VKAR09 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

K3VKAR09

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad är din discord tagg? K3VKAR09#9638

Vem var det som bannade dig? kebabrille

Hur lång tid var din ban? Det är en permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Fil(er) bifogas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff bannade mig för att jag lootade på allmänplats och sen lämnade och jag vet själv att det jag gjorde va jättedumt och att jag aldrig kommer att göra om något sån har lärt mig av mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i torget och lootade igenom en kille och sedan så lämnade jag spelet så det va mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel vet om det själv och vet att jag aldrig kommer göra något sånt här igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare när jag inte va medlem och inte kunde några regler och failrpa oc en gång tror jag det va när jag cloggade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte söka igenom folk och att alltid köra enligt serverns regler så att det blir mycket roligare för alla och så att jag inte failrpar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en massa jag tyckte att det va bra att ni bannade mig för jag lärde mig av mina misstag. och jag ber så hämst mycket om ursäkt för att jag gjorde såhär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Vi har gått ut hårt med att vi accepterar inte lootning, känner att du kommer få sitta av en stund av din ban

Tillbaka