Accepterad K36_RP | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K36_RP

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? K36#4965

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Berätta om din karaktär. Min käraktar heter Oliver personm och föddes i en liten stad i luleå som heter Råneå! han växtew upp med sin pappa och mamma! hans mamma hete Ericka Och hans pappa hete Kenneth! Men när an var fyra år gjorde dom slut! och han flyttade iväg med sin mamma! hans pappa blev farlig och väldigt våldsamma! och drack mycket öl! Men 1 år senare dog hans mamma i en bil olycka! Oliver vart väldigt ledsen! Sedan hamnade han på ett barn hem! han bodde där tills han var 10 år! sedan flydde han från barn hemmet! Och hans första kriminella brott var att snatta! nu är han på fri fot!

------------
Detta är ett beskrivning om Oliver barn dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå! Senarion som är roliga för båda parterna detta menas med att [både polisen och kriminella] Ska ha roligt i ett senario! man ska inte spela för makt och pengar! utan spela och rpa för det är kul!

t.ex Jag är i ett senario och ska smita ifrån ett bankrån! och jag har fått 1 miljon! sedan krockar jag med bilen! istället för att rpa på skador så drar jag iväg för att vinna senariot! det är jätte tråkig rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex Jag är i ett senario och ska smita ifrån ett bankrån! och jag har fått 1 miljon! sedan krockar jag med bilen! istället för att rpa på skador så drar jag iväg för att vinna senariot! det är jätte tråkig rp!

TOG SAMMA EXEMPEL SOM JAG SKREV PÅ FRÅGAN "VAD KAN DU BIDRA MED TILL SERVERNS RP"!

Hur hittade du Unive? Igenom min kusin

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka