Nekad K36 | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? ! William#6123

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Berätta om din karaktär. Min käraktar heter William Karlsson och föddes i en stad som heter Sundsvall! han växte upp med sin mamma och pappa! hans mamma heter Julia och hans pappa heter Gustav! Men när han var 6 år och skulle precis börja i förskole klass så gjorde hans föräldrar slut och hans liv vändes upp och ner! han grät och grät när hans pappa åkte iväg! han var jätte ledsen det var då han bestämde sig för att han skulle bli polis. Han ville hjälpa människor och se till att staden skulle bli säkrare! så han började jobba hårt i skolan och plugga! men han fick stora problem med mobbning då alla mobba han för att han är "plugg nörd" men han fortsatte att jobba hårt! när han fick sina betyg hade han c,b och a i alla betyg och inget lägre! han var så jäkla glad! så han ansökte till polis högskolan och kom in! han gick igenom utbildningen och nu är hans mål att bli polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och utvecklad rp nivå! bra och roliga senarion där båda parterna i senariot som deltar har kul! jag kommer bidra med väldigt mycket till serverns rp! jag vill både utveckla min egna rp nivå och bli bättre på att rpa samtidigt som jag vill bidra till att utveckla serverns rp och göra utvecklade och roliga senarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer ge ett exempel här nu:
Jag gör ett rån i sandys butik och polisen anländer till platsen vi förhandlar sedan smiter vi med bilen vi som rånar krockar in i väggen i 100km/h men vi fortsätter att köra för att vinna senariot och få pengarna.

Hur hittade du Unive? igenom min kusin som spelar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka