Nekad K36 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? willethebeast

Ange ditt födelsedatum 10 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig är att få både testa på att ha ett större ansvar och hjälpa till lite mer på unive. Men jag vill även hjälpa till med att få in mogna och bra medlemmar till unive. Som kan alla regler och underlätta för alla staffs här på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har tidigare erfarenheter. Vet inte om jag kan skriva det här men har varit Medlemskaps ansvarig på "ortenwave" för ungefär 1 år sedan. och jag tyckte det var både kul med att göra det men även fick jag lära mig en massa! och jag vill nu ge det en chans här på unive och hjälpa till och underlätta för alla staffs!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska behandla alla som man själv vill bli behandlad. Och alltid respektera dom oavsett hur dom än er!. Man ska alltid vara snäll.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem är inget man bara ska tro att man kan få. Det ska vara en viktig roll du bär här på unive du får tillgång till unives community och att få mer tillgångar ingame. Den är en viktig och en stor roll betydelse full.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla regler.
Ha en bra rp nivå.
En unik och bra Käraktar med en bra käraktars beskrvning.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över alla medlemmar här på unive och även ingame har jag ett ansvar att vara som en liten förebild för alla medlemmar på unive. Medlemskaps ansvarig är en stor grej och jag är redo att ta ansvaret.

Hur ser din aktivitetet ut? 5-8 timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej:)

+rep, känns kompetent nog, skriver ej en hel bibel men gör det kortfaktat samt gör det lätt att förstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka