Nekad K2.0 | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K2.0

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: realsonic1

Ditt Hex-ID: 110000154703f5b

Vad för typ av beslut gäller det? Ljudpack(stepps)

Vem/vilka tog beslutet? Berra,Emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs eftersom ljudpacket kan ha gett mig en fördel genom att jag hörde fotsteg tydligare än andra spelare. Jag förstår att det kan uppfattas som en form av otillåtet hjälpmedel, även om det inte var min avsikt att använda det på ett orättvist sätt. Jag tror att staffsen (emnez och berra) såg det som ett regelbrott, men jag önskar att jag hade fått en chans att förklara mig eller åtminstone en varning först, särskilt eftersom jag inte visste att det inte var tillåtet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fattar att det kan vara mitt ansvar att ta reda på vad man får ha eller inte men jag tycker att beslutet är felaktigt enligt mig eftersom jag inte var medveten om att det var emot reglerna att använda ett ljudpack där man hör fotsteg tydligare. Jag har nyligen börjat spela mer seriöst på servern och har inte haft tidigare hört talats om de är dåligt eller problem. Det har inte funnits någon tydlig kommunikation eller varning om att just detta ljudpack inte är tillåtet, och mitt syfte har aldrig varit att fuska eller få orättvisa fördelar. Jag tycker att en varning hade varit mer rimlig i det här fallet, särskilt eftersom det inte handlade om någon form av uppsåtligt fuskande. om jag får en till chans så visar jag när jag tar bort de jag själv laddade ner ett ljudpack från fuzzys family(weapon) sen fanns de stepps som jag ej ens viste vad de va.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka