Nekad K2.0 | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K2.0

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199376908123/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? dachriboy1

Vem var det som bannade dig? Daplize

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-29 112539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han missförstånd eftersom han inte tittade ordentligt vad jag hållde på med. Han bannade mig eftersom enligt han så ville jag bli av med kryckorna, men de va inte vad jag ville jag. De är anledningen jag tror han bannade mig för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir tagen till krim sjukan när jag e död o medans när jag tar vårs så hoppar jag i en uppköps discord vc eftersom vi ska köpa upp ett under gäng, och jag tänkte stänga av mitt spel efter så att jag tar spawnmenu och tar mitt hus efter jag fått kryckorna sedan sitter jag afk i soffan i gänghuset som han såg och då tänker jag varför han inte frågade mig vad jag hållde på med innan han bannade mig. efter när jag tittar tillbaks till min fivem så ser jag att jag e bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte enligt mig kan det ha varit fel eftersom jag kunde ha gjort de enkelt o bara quita spelet istället för att först gå till gäng huset innan jag sedan quita

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag istället stängde av spelet för att ta spawnmenu, men jag har lärt mig av min bann just nu och kommer aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag istället stängde av spelet för att ta spawnmenu så att de inte blir några misstankar om att jag försöker bli av med kryckorna, nu när jag också fått två varningar så kommer jag absolut inte göra om de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka