Accepterad K1rre | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K1rre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892644181/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? K1rre#0001

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Anderson och är född 1997-02-18. Han har varit intresserad av bilar sedan liten och sedan han var också ett problem barn och har rökt sedan liten när han var 16 år gammal så blev han tagen i av en lärare på skolan när han rökte och Erik började slå samt sparka läraren skolan ville inte polisanmäla Erik så dom kopplade in socialen istället och när föräldrarna blev utvärderade av socialen så ansågs inte dom inte passande som målsmän och då blev Erik flyttad till en annan familj i Unive City: Och då hade Erik svurit till sina föräldrar att han skulle bättra sig men två år efter flytten till Unive City så dog hans båda föräldrar i en tragisk bilolycka och då gav Erik upp drömmen om att flytta tillbaka till sin hemort. När han fyllde 18 så började han jobba som Brevbärare på PostNord och han hade även hittat nya mål i livet att bli mångmiljonär och ha ett garage fullt av dyra sport/muskel bilar. Fem år senare (nutid) så jobbar han fortfarande på PostNord och bor på ett sunkigt motel men drömmen lever än kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern i ett par dagar och jag tycker att just denna servern har varit roligare än andra då det finns ganska mycket att göra och det är en server med mycket trevliga människor så jag tror att det är just därför jag har börjat gilla UniveRP. Och jag vill bli medlem dels för att jag vill få till gång till typ twitter och blocket m.m men jag vill också hjälpa servern att bli bättre för allas skull.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir dels intresserad för att ett finns många människor på servern alltså många att snacka me etc och jag tycker att det är en rimlig och bra nivå av rp och dessutom så finns det mycket olika bilar och dansen är också väldigt schyssta.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en tiktok are / streamer som hade lagt upp mycket content på servern och han rekommenderade den också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill har roligt och gå på äventyr också hjälpa andra som behöver hjälp och göra servern till en roligare server i alla fall utifrån de jag kan bidra med. Jag vill även uppnå en högre nivå av rp. Samt bygga ett imperium av vänner på Unive för att jag vill bygga ett nätverk av människor som hjälper varandra i ur och skur om någon behöver hjälp men t.ex. med pengar eller så kan personen som behöver hjälp vara jagad av ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att jobba på mekonomen och vara miljonär och äga ett helt garage fullt till toppen med bilar av olika slag kanske till och med bli kriminel vad vet jag det är ödet som styr.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i några andra servrar för att det är bara unive som har fångat mitt intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka