Nekad K1rre | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

K1rre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198892644181/

Ditt Hex-ID: 11000013792f755

Vad är din discord tagg? K1rre#0001

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 54 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: streamsnipe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktist

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle rapportera en bil till polisen och samtidigt så var jag inne och kollade på cosmo_bt och jag var ia sandy och cosmo och en anna polis var vid polis stationen och efter att jag hade raporterat bilen som hade krockat i mig så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte jag skulle bara anmäla bilen och att det var cosmo och inte den andra polisen var antaglingen ett samman träffande. Jag hade inte som avsikt att prata med cosmo i detta fallet så jag tyckte bara det var konstigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan när jag var alldeles ny på serven för OOC. Och jag tycker i alla fall jag har utvecklat mitt rp ande sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna vet att man ska göra anmälan i stan men det visste inte jag försens nu då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska prata med folk som ksk streamar eller att streamsnipa.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka