Ej Antagen K1impen | Chef-jobb ansökan (Gokart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K1impen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gokart

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? K1impen

Ange ditt födelsedatum: 27 Mars 2010

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen slutet av 2021 vad jag kan minnas. Har ett stort intresse för rollspel

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på de mesta jobben i stan jag har inte jobbat där under en kort tid jag har då börjat från 0 och slutat i ledning eller biträdande har varit polisledningen och biträdande sjukvårdschef samt ledning på rtj jag vet då hur man ska ta han om folk och hur man lockar folk till att börja arbeta där, Inom polisen och andra jobb där jag varit ledning så vet jag ju hur man strukturerar och får en arbetsplats där folk vill jobba och vara aktiva. Jag kommer även utse aktiva P/A som jobbar dagligen med att anställa folk så vi kan bli aktiva som andra jobb. Kommer även att försöka utse mål där man kommer kunna få saker.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att styra upp så jobbet först och främst är aktivt sedan efter de så tänker jag mig att börja skaffa samarbeten med andra jobb så de kan ha AW där och så andra parter kan ha de roligt. Samt att jag kommer anordna roliga event där man kan vinna saker ser fram emot att skapa en plats där man kan ha roligt och trevligt en plats man åker till om man har tråkigt även man måste ju inte åka gokart man kan även komma dit och dricka och äta allt kommer gå att gör det fram emot att bli chef

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag under jul lovet kommer inte göra så mycket annat än att roll spela på unive och styra upp gokarten och jag nu blir chef. Men jag är en sådan person som är inne hela dagarna och kommer ha öppet hela dagarna så kommer vara de aktivaste chefen ni haft på länge :)

Har du läst våra Regler? Ja såklart kan varenda regel in och ut :)

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

++rep, klimpen en av de professionellaste spelarna på servern, grabben har suttit ett tag nu i polisledningen, tycker det säger sig själv🌟💫✨

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka